Liftul - un spatiu restrans - face posibil acest lucru. si se ofera un mesaj publicitar, maximum doua. Am introdus acest nou suport media, raspunzand la nevoile noi de comunicare ale companiilor, într-un piata tot mai aglomerata de reclame. Liftul face legatura între spatiul intim al casei si mediul exterior. Timpul alocat unei calatorii este între 30 si 80 de secunde, cu o medie de 4 calatorii pe zi.
Intervalul de timp este ideal pentru expunerea la o reclama, fapt la care se adauga si lipsa altor stimuli auditivi sau vizuali.
Reteaua de reclama în lift genereaza o audienta comparabila cu cea a unui cotidian central - cu o medie/lift de 80 de locatari care folosesc liftul, la care se adauga o medie/lift lunara de 160 de vizitatori.
Prin ceea ce facem, deschidem un canal de comunicare care duce într-adevar mesajul publicitar la consumatorul final, atât în mod fizic cât si emotional.
Gasiti mai jos locatiile din Pitesti
Nr.crt. | Numele strazii | Numar lifturi |
1. | Str. Bascov | 2 |
2. | Str. Burebista | 1 |
3. | Calea Bucuresti | 1 |
4. | Str. Carpenului | 2 |
5. | Str. Craiovei | 7 |
6. | Str. I.C. Bratianu | 2 |
7. | Str. Libertatii | 2 |
8. | Str. Maior Sontu | 3 |
9. | Piata Vasile Milea | 3 |
10. | Str. N. Balcescu | 6 |
11. | Str. Negru Voda | 3 |
12. | Pasaj Scari - Trivale | 1 |
13. | Str. Republicii | 1 |
14. | Str. Victor Babes | 1 |
15. | Str. Viilor | 2 |
16. | Str. Petrochimistilor | 20 |
TOTAL | 57 locatii |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu